[vc_row][vc_column][vc_column_text delay=”0″][/vc_column_text][vc_column_text delay=”0″]IFEL holder generalforsamling og du er selvfølgelig inviteret :).

Vi har vigtige ting på dagsorden! Vi skal nemlig ændre hele fundamentet for den måde vi arbejder for mere special sport til mennesker med særlige behov – så har du lyst til at høre mere, så skal du sætte kryds tirsdag den 26. februar 2019 klokken 15.30 – 16.30.

Er du under 16 år, skal du tage din mor eller far med – så kan du nemlig bruge din stemmeret.

Nedenfor kan du se regnskab 2018 og budget 2019. Der er ingen indkomne forslag.

Vi håber at se dig![/vc_column_text][vc_wtr_button url=”url:http%3A%2F%2Fhttps://specialsport.dk%2Fwp-content%2Fuploads%2FInvitation-til-IFEL-Generalforsamling-2019.pdf|||” label=”Dagsorden til IFEL generalforsamling 2019″ size=”big” color=”c_turquoise” margin_left=”0″ margin_right=”0″ margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ delay=”0″][vc_empty_space][vc_wtr_button url=”url:http%3A%2F%2Fhttps://specialsport.dk%2Fwp-content%2Fuploads%2FIFEL-specialsport-Vedt%C3%A6gter-af-26.-februar-2019_GF-2019.pdf|||” label=”Vedtægter – Indstilling til GF 2019 (pkt. 5 på dagsordenen)” size=”big” margin_left=”0″ margin_right=”0″ margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ delay=”0″][vc_empty_space][vc_wtr_button url=”url:http%3A%2F%2Fhttps://specialsport.dk%2Fwp-content%2Fuploads%2FIFEL-Regnskab-2018.pdf|||” label=”IFEL Regnskab 2018″ size=”big” color=”c_navy” margin_left=”0″ margin_right=”0″ margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ delay=”0″][vc_empty_space][vc_wtr_button url=”url:http%3A%2F%2Fhttps://specialsport.dk%2Fwp-content%2Fuploads%2FIFEL-SpecialSport-Budget-2019.pdf|||” label=”IFEL SpecialSport Budget 2019″ size=”big” color=”c_darkGrey” margin_left=”0″ margin_right=”0″ margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ delay=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]